10 slimme strategieën om je content te hergebruiken voor LinkedIn
18 april, 2024
Vind jij het ook zo lastig om elke keer weer nieuwe content te bedenken om te delen? Maar schrijf je wel regelmatig blogposts en/of neem je regelmatig video’s op? Dan kan je content hergebruiken. In deze blogpost leg ik uit waarom het zo belangrijk is om regelmatig waardevolle content te delen én waarom het een slimme strategie is om het maximale uit je bestaande content te halen.
Waarom het belangrijk is om regelmatig content te delen
Elke community bestaat uit 3 soorten mensen: lurkers, contributors en creators. De overgrote meerderheid is een lurker. Lurkers zien je posts wel voorbijkomen, maar reageren niet of nauwelijks. Dan heb je de contributors, zo’n 9%. Zij reageren wel op andermans content, maar posten zelf weinig. Tot slot heb je de creators. Dit is de groep die eigen content deelt. Slechts 1% van de mensen binnen elke community is een creator. De ideale LinkedIn-gebruiker is een mix van een contributor en een creator. Voor het opbouwen van relaties is het belangrijk dat je op de content van anderen reageert, maar om eruit te springen op LinkedIn, moet je zelf content creëren. Je kunt immers alleen maar een thought leader zijn als je regelmatig van je laat horen.
Waarom je je content wilt hergebruiken
Goed, je wilt dus regelmatig waardevolle content delen. Maar hoe zorg je ervoor dat je daar niet buitensporig veel tijd aan kwijt bent en dat je tóch voldoende in beeld bent bij je doelgroep? Door de ‘long form content’ (waaronder blogposts, video’s voor YouTube en podcastafleveringen) die je maakt te recyclen!
Dit is de enige duurzame strategie voor de meeste zzp’ers en bedrijven. Er zijn op dit moment namelijk maar liefst 500 miljoen blogs, meer dan 850.000 podcasts (met 30 miljoen afleveringen) en er worden per minuut maar liefst 500 uur aan video’s geüpload naar YouTube.
Geen wonder dat er soms wordt gesproken over ‘content shock’: het verschijnsel dat er zó veel content is dat we het niet meer kunnen bijbenen. Zo’n hoge contentproductie is niet vol te houden voor de gemiddelde zzp’er en zelfs niet voor de meeste bedrijven met een eigen marketingafdeling.
De oplossing? Niet méér ‘long form content’ maken, maar mínder, en de vrijgekomen tijd besteden aan het optimaal promoten van onze content. Op die manier kunnen we ons focussen op kwaliteit, in plaats van er, zoals Hubspot adviseert, minimaal 3 blogposts per week uit te wurmen om maar voldoende traffic naar onze website te krijgen.
Een andere reden waarom je je content wilt hergebruiken, is dat mensen verschillende voorkeursleerstijlen hebben. Waar de een het liefst een blogpost leest, geeft de ander de voorkeur aan een video of een podcast.
Onze voorkeursleerstijlen wisselen ook nog eens, afhankelijk van waar we ons op dat moment bevinden of wat we aan het doen zijn. Zit je voor een kort ritje in de bus en heb je geen oordopjes bij je? Dan bekijk je een video met ondertiteling. Zit je in de auto of ben je aan het afwassen? Dan zet je een podcast aan. En zit je op een regenachtige zondagmiddag relaxed op de bank? Dan heb je eindelijk tijd en rust om die lange blogpost te lezen.
Door je content in verschillende formaten aan te bieden geef je mensen de kans jouw content te consumeren op een manier die (op dat moment) bij hen past.
Tijdwinst en meer waardevolle leads
Wil je LinkedIn slim voor je laten werken? Je krijgt direct resultaat als je dit Playbook gebruikt. Houdt dit invulbare e-book bij de hand en zet deze effectieve methode consistent in. Het levert je tijdwinst én meer waardevolle leads op.
Je steunt hiermee Stichting Bartimeus, zij helpen blinden en slechtzienden aan het leven dat bij hen past. 100% leven
10 strategieën om je long form content te hergebruiken voor LinkedIn
Hoe hergebruik je je long form content dan voor LinkedIn? Blij dat je het vraagt. Hieronder geef ik je 10 strategieën:
1. Deel de blogposts op je website ook op LinkedIn Pulse
Pulse is het blogplatform van LinkedIn. Artikelen hebben niet zo’n groot bereik als gewone posts (al zijn er aanwijzingen dat ze aan een opmars bezig zijn), maar toch is het interessant om regelmatig een artikel te publiceren. Je hebt in een artikel namelijk veel meer ruimte om de diepte in te gaan, je hebt meer opmaakmogelijkheden en artikelen blijven, in tegenstelling tot gewone posts, altijd zichtbaar op je profiel. Op die manier dragen ze bij aan je geloofwaardigheid als expert.
Pro tip: LinkedIn-artikelen worden geïndexeerd in Google. Pas dus de titel en het intro van je artikel een beetje aan, zodat je weer op andere zoektermen gevonden wordt dan met je blogpost. Je kunt ook nog een stapje verder gaan en je blogpost speciaal voor LinkedIn Pulse omtoveren in een ‘evil twin’-versie. Bijvoorbeeld: in je blogpost geef je 10 tips en in je LinkedIn-artikel benoem je de 10 meestgemaakte fouten. Op deze manier kun je dezelfde content vanuit verschillende invalshoeken benaderen. Overigens hoef je niet bang te zijn voor duplicate content. Het ergste dat kan gebeuren, is dat jouw artikel op LinkedIn hoger gerankt wordt dan het artikel op je website. Dit kun je voorkomen door je artikel aan te passen, of door een week of twee te wachten voordat je een blogpost op je website ook op LinkedIn plaatst. Zet in het laatste geval ook een linkje naar je blogpost op je website in je LinkedIn-artikel, zodat Google weet wat het origineel is.
2. Deel fragmenten uit je blogpost op LinkedIn
Je kunt gewoon een stukje tekst uit je blogpost kopiëren en plakken, al dan niet met een link naar je blogpost. Let er wel op dat het fragment op zichzelf kan staan en pas het indien nodig een beetje aan. Je kunt eventueel ook een visual maken van een quote, feitje of statistiek uit je blogpost, maar visuals doen het op LinkedIn minder goed dan text only posts.
Wat betreft linken naar je blogpost: vraag je af wat je met je post wilt bereiken en of het daarvoor echt noodzakelijk is om te linken naar je blogpost. LinkedIn wil namelijk graag dat mensen op het platform zelf blijven en daardoor is het bereik van posts met externe links doorgaan laag.
3. Deel fragmenten uit je ebook op LinkedIn
Heb je een (betaald) ebook geschreven en wil je graag dat mensen het aanvragen/kopen? Maak ze dan nieuwsgierig door er fragmenten uit te delen op LinkedIn. Wees niet bang dat niemand je ebook dan nog wil hebben. Juist door de waarde van je ebook te laten zien, kun je mensen nieuwsgierig maken naar de rest. Net zoals trailers in de bioscoop mensen nieuwsgierig maken naar de nieuwe films.Auteurs als Seth Godin en Gary Vaynerchuk hebben meerdere bestsellers geschreven die feitelijk niet meer zijn dan een verzameling van hun gratis content. Mensen betalen graag voor gemak. Of het nu met hun e-mailadres is of met hun portemonnee.
4. Maak een outline of script op basis van je blogpost en neem een video op
Je kunt bijvoorbeeld een korte video (teaser) voor op LinkedIn maken waarin je vertelt waar je blogpost over gaat en waarom mensen hem zouden moeten willen lezen. Maar je kunt ook een volledige video opnemen op basis van je blogpost en fragmenten hieruit delen op LinkedIn. Met een gratis tool als Kapwing kun je heel eenvoudig zogeheten ‘video memes’ maken, voorzien van je eigen huisstijlkleuren. Zo springt een video van jou er direct uit in de timeline van je connecties!
Zelf maakte ik bijna 20 korte video’s op basis van slechts 1 blogpost, die ik over een periode van 5 maanden deelde op LinkedIn. Let er wel op dat je blogpost evergreen is. De inhoud moet dus over een paar maanden nog net zo actueel zijn als nu.
5. Maak een outline van je blogpost en maak op basis daarvan een LinkedIn-document
LinkedIn-documenten zijn een relatief nieuwe feature op LinkedIn en krijgen daarom voorrang in het algoritme. Je kunt een LinkedIn-document met maken met PowerPoint, Canva, maar ook in Word. Het is een leuke manier om met tekst en afbeeldingen je blogpost onder de aandacht te brengen. Een extra voordeel is dat je LinkedIn-documenten kunt toevoegen aan je profiel, waardoor ze direct zichtbaar zijn voor iedereen die je profiel bezoekt.
”Relevante LinkedIn content is de beste manier om te zeggen ‘kijk naar mij’, zonder dat je zegt ‘kijk naar mij’.”
6. Maak een audiogram bij een podcastaflevering
Heb jij een podcast? Dan heb je een extra troef tot je beschikking: een audiogram. Dit is een videofragment van een fragment uit een podcastaflevering. Door een prikkelend fragment te kiezen maak je mensen nieuwsgierig naar de rest. De meeste mensen met een podcast delen een linkje of een visual met een beschrijving van de aflevering. Als jij een audiogram deelt op LinkedIn, spring je er dus echt uit. Bovendien is een audiogram een video en video’s doen het hartstikke goed op social media. Een audiogram kun je maken met een tool als Headliner of Wavve.
Tip: echte slimmeriken maken niet één audiogram, maar meerdere. Zo kun je met één podcastaflevering zelfs weken na publicatie nog luisteraars trekken.
7. Maak een text motion video van je blogpost
Video’s worden op social media maar liefst 12 keer vaker gedeeld dan tekst en afbeeldingen samen. Het kan dus de moeite waard zijn een text motion video te maken. Dit is een video van je blogpost met (stock)foto’s en/of -video’s met een muziekje eronder. Je kunt bijvoorbeeld een fragment uitlichten of een samenvatting van je blogpost maken. Maak wel eerst een outline van je video. Vaak kun je tekst uit een blogpost namelijk niet 1-op-1 kopiëren naar een script, maar moet je zinnen herschrijven om ze geschikt te maken voor een video. Bovendien dwing je jezelf op deze manier de essentie uit je blogpost te halen. De aandachtsspanne van mensen wordt immers steeds korter. Je kunt een text motion video maken in bijvoorbeeld Lumen5 of InVideo.
8. Beantwoord vragen van je klanten in je posts
Een van de snelste én meest effectieve manieren om te starten met contentmarketing, is door de vragen van je klanten te beantwoorden in je content. Als één klant een bepaalde vraag heeft, dan kun je ervan uitgaan dat er meer mensen zijn met dezelfde vraag. Laat het antwoord dus niet in je mailbox zitten, maar maak er een post voor op LinkedIn van. LinkedIn is begonnen met het indexeren van posts in Google, dus binnenkort kunnen mensen jouw posts ook via Google terugvinden.
9. Herplaats content vanaf je profiel op je bedrijfspagina
Heb jij al een bedrijfspagina? Nee? Dan is het zeker slim om er eentje aan te maken. Een goed ingerichte bedrijfspagina draagt namelijk bij aan een professionelere uitstraling van je profiel. Pagina’s hebben echter niet zo’n groot bereik als profielen. Bovendien wil niet iedereen ze volgen. Mensen willen connecten met mensen, niet met logo’s. Het heeft dus niet zoveel zin om als zzp’er unieke content te maken voor je bedrijfspagina. Maar wat je wél kunt doen, is de beste content van je profiel herpubliceren op je pagina. Natuurlijk kun je ook af en toe een post op je bedrijfspagina plaatsen en deze vervolgens delen op je profiel.
10. Neem je LinkedIn Live-video’s op en deel snippets eruit op je profiel
LinkedIn Live komt eraan! Live video’s zijn een fantastische manier om direct de interactie aan te gaan met je publiek. Er wordt veel waardevolle kennis gedeeld en de energie is doorgaans hoog. Dit is dan ook perfecte content om te hergebruiken. Je kunt er bijvoorbeeld een serie losse video’s van maken en elke week eentje delen op LinkedIn. Enerzijds haal je zo het maximale uit de tijd die je in je LinkedIn Live gestopt hebt, anderzijds enthousiasmeer je mensen op deze manier voor een volgende LinkedIn Live.
Tot slot
Content maken kost veel tijd, vooral als je op meerdere platformen actief bent. Gelukkig kun je je bestaande content heel eenvoudig recyclen en zo de ROI op je content vergroten. In deze blogpost gaf ik al een aantal tips om je content recyclebaar te maken. Wil je meer tips? Boek een (kostenloos) groeigesprek en ontdek hoe jij slim content kunt recyclen. Happy recycling!
10 slimme strategieën om je content te hergebruiken voor LinkedIn
18 april, 2024
Vind jij het ook zo lastig om elke keer weer nieuwe content te bedenken om te delen? Maar schrijf je wel regelmatig blogposts en/of neem je regelmatig video’s op? Dan kan je content hergebruiken. In deze blogpost leg ik uit waarom het zo belangrijk is om regelmatig waardevolle content te delen én waarom het een slimme strategie is om het maximale uit je bestaande content te halen.
Waarom het belangrijk is om regelmatig content te delen
Elke community bestaat uit 3 soorten mensen: lurkers, contributors en creators. De overgrote meerderheid is een lurker. Lurkers zien je posts wel voorbijkomen, maar reageren niet of nauwelijks. Dan heb je de contributors, zo’n 9%. Zij reageren wel op andermans content, maar posten zelf weinig. Tot slot heb je de creators. Dit is de groep die eigen content deelt. Slechts 1% van de mensen binnen elke community is een creator. De ideale LinkedIn-gebruiker is een mix van een contributor en een creator. Voor het opbouwen van relaties is het belangrijk dat je op de content van anderen reageert, maar om eruit te springen op LinkedIn, moet je zelf content creëren. Je kunt immers alleen maar een thought leader zijn als je regelmatig van je laat horen.
Waarom je je content wilt hergebruiken
Goed, je wilt dus regelmatig waardevolle content delen. Maar hoe zorg je ervoor dat je daar niet buitensporig veel tijd aan kwijt bent en dat je tóch voldoende in beeld bent bij je doelgroep? Door de ‘long form content’ (waaronder blogposts, video’s voor YouTube en podcastafleveringen) die je maakt te recyclen!
Dit is de enige duurzame strategie voor de meeste zzp’ers en bedrijven. Er zijn op dit moment namelijk maar liefst 500 miljoen blogs, meer dan 850.000 podcasts (met 30 miljoen afleveringen) en er worden per minuut maar liefst 500 uur aan video’s geüpload naar YouTube.
Geen wonder dat er soms wordt gesproken over ‘content shock’: het verschijnsel dat er zó veel content is dat we het niet meer kunnen bijbenen. Zo’n hoge contentproductie is niet vol te houden voor de gemiddelde zzp’er en zelfs niet voor de meeste bedrijven met een eigen marketingafdeling.
De oplossing? Niet méér ‘long form content’ maken, maar mínder, en de vrijgekomen tijd besteden aan het optimaal promoten van onze content. Op die manier kunnen we ons focussen op kwaliteit, in plaats van er, zoals Hubspot adviseert, minimaal 3 blogposts per week uit te wurmen om maar voldoende traffic naar onze website te krijgen.
Een andere reden waarom je je content wilt hergebruiken, is dat mensen verschillende voorkeursleerstijlen hebben. Waar de een het liefst een blogpost leest, geeft de ander de voorkeur aan een video of een podcast.
Onze voorkeursleerstijlen wisselen ook nog eens, afhankelijk van waar we ons op dat moment bevinden of wat we aan het doen zijn. Zit je voor een kort ritje in de bus en heb je geen oordopjes bij je? Dan bekijk je een video met ondertiteling. Zit je in de auto of ben je aan het afwassen? Dan zet je een podcast aan. En zit je op een regenachtige zondagmiddag relaxed op de bank? Dan heb je eindelijk tijd en rust om die lange blogpost te lezen.
Door je content in verschillende formaten aan te bieden geef je mensen de kans jouw content te consumeren op een manier die (op dat moment) bij hen past.
Tijdwinst en meer waardevolle leads
Wil je LinkedIn slim voor je laten werken? Je krijgt direct resultaat als je dit Playbook gebruikt. Houdt dit invulbare e-book bij de hand en zet deze effectieve methode consistent in. Het levert je tijdwinst én meer waardevolle leads op.
Je steunt hiermee Stichting Bartimeus, zij helpen blinden en slechtzienden aan het leven dat bij hen past. 100% leven
10 strategieën om je long form content te hergebruiken voor LinkedIn
Hoe hergebruik je je long form content dan voor LinkedIn? Blij dat je het vraagt. Hieronder geef ik je 10 strategieën:
1. Deel de blogposts op je website ook op LinkedIn Pulse
Pulse is het blogplatform van LinkedIn. Artikelen hebben niet zo’n groot bereik als gewone posts (al zijn er aanwijzingen dat ze aan een opmars bezig zijn), maar toch is het interessant om regelmatig een artikel te publiceren. Je hebt in een artikel namelijk veel meer ruimte om de diepte in te gaan, je hebt meer opmaakmogelijkheden en artikelen blijven, in tegenstelling tot gewone posts, altijd zichtbaar op je profiel. Op die manier dragen ze bij aan je geloofwaardigheid als expert.
Pro tip: LinkedIn-artikelen worden geïndexeerd in Google. Pas dus de titel en het intro van je artikel een beetje aan, zodat je weer op andere zoektermen gevonden wordt dan met je blogpost. Je kunt ook nog een stapje verder gaan en je blogpost speciaal voor LinkedIn Pulse omtoveren in een ‘evil twin’-versie. Bijvoorbeeld: in je blogpost geef je 10 tips en in je LinkedIn-artikel benoem je de 10 meestgemaakte fouten. Op deze manier kun je dezelfde content vanuit verschillende invalshoeken benaderen. Overigens hoef je niet bang te zijn voor duplicate content. Het ergste dat kan gebeuren, is dat jouw artikel op LinkedIn hoger gerankt wordt dan het artikel op je website. Dit kun je voorkomen door je artikel aan te passen, of door een week of twee te wachten voordat je een blogpost op je website ook op LinkedIn plaatst. Zet in het laatste geval ook een linkje naar je blogpost op je website in je LinkedIn-artikel, zodat Google weet wat het origineel is.
2. Deel fragmenten uit je blogpost op LinkedIn
Je kunt gewoon een stukje tekst uit je blogpost kopiëren en plakken, al dan niet met een link naar je blogpost. Let er wel op dat het fragment op zichzelf kan staan en pas het indien nodig een beetje aan. Je kunt eventueel ook een visual maken van een quote, feitje of statistiek uit je blogpost, maar visuals doen het op LinkedIn minder goed dan text only posts.
Wat betreft linken naar je blogpost: vraag je af wat je met je post wilt bereiken en of het daarvoor echt noodzakelijk is om te linken naar je blogpost. LinkedIn wil namelijk graag dat mensen op het platform zelf blijven en daardoor is het bereik van posts met externe links doorgaan laag.
3. Deel fragmenten uit je ebook op LinkedIn
Heb je een (betaald) ebook geschreven en wil je graag dat mensen het aanvragen/kopen? Maak ze dan nieuwsgierig door er fragmenten uit te delen op LinkedIn. Wees niet bang dat niemand je ebook dan nog wil hebben. Juist door de waarde van je ebook te laten zien, kun je mensen nieuwsgierig maken naar de rest. Net zoals trailers in de bioscoop mensen nieuwsgierig maken naar de nieuwe films.Auteurs als Seth Godin en Gary Vaynerchuk hebben meerdere bestsellers geschreven die feitelijk niet meer zijn dan een verzameling van hun gratis content. Mensen betalen graag voor gemak. Of het nu met hun e-mailadres is of met hun portemonnee.
4. Maak een outline of script op basis van je blogpost en neem een video op
Je kunt bijvoorbeeld een korte video (teaser) voor op LinkedIn maken waarin je vertelt waar je blogpost over gaat en waarom mensen hem zouden moeten willen lezen. Maar je kunt ook een volledige video opnemen op basis van je blogpost en fragmenten hieruit delen op LinkedIn. Met een gratis tool als Kapwing kun je heel eenvoudig zogeheten ‘video memes’ maken, voorzien van je eigen huisstijlkleuren. Zo springt een video van jou er direct uit in de timeline van je connecties!
Zelf maakte ik bijna 20 korte video’s op basis van slechts 1 blogpost, die ik over een periode van 5 maanden deelde op LinkedIn. Let er wel op dat je blogpost evergreen is. De inhoud moet dus over een paar maanden nog net zo actueel zijn als nu.
5. Maak een outline van je blogpost en maak op basis daarvan een LinkedIn-document
LinkedIn-documenten zijn een relatief nieuwe feature op LinkedIn en krijgen daarom voorrang in het algoritme. Je kunt een LinkedIn-document met maken met PowerPoint, Canva, maar ook in Word. Het is een leuke manier om met tekst en afbeeldingen je blogpost onder de aandacht te brengen. Een extra voordeel is dat je LinkedIn-documenten kunt toevoegen aan je profiel, waardoor ze direct zichtbaar zijn voor iedereen die je profiel bezoekt.
”Relevante LinkedIn content is de beste manier om te zeggen ‘kijk naar mij’, zonder dat je zegt ‘kijk naar mij’.”
6. Maak een audiogram bij een podcastaflevering
Heb jij een podcast? Dan heb je een extra troef tot je beschikking: een audiogram. Dit is een videofragment van een fragment uit een podcastaflevering. Door een prikkelend fragment te kiezen maak je mensen nieuwsgierig naar de rest. De meeste mensen met een podcast delen een linkje of een visual met een beschrijving van de aflevering. Als jij een audiogram deelt op LinkedIn, spring je er dus echt uit. Bovendien is een audiogram een video en video’s doen het hartstikke goed op social media. Een audiogram kun je maken met een tool als Headliner of Wavve.
Tip: echte slimmeriken maken niet één audiogram, maar meerdere. Zo kun je met één podcastaflevering zelfs weken na publicatie nog luisteraars trekken.
7. Maak een text motion video van je blogpost
Video’s worden op social media maar liefst 12 keer vaker gedeeld dan tekst en afbeeldingen samen. Het kan dus de moeite waard zijn een text motion video te maken. Dit is een video van je blogpost met (stock)foto’s en/of -video’s met een muziekje eronder. Je kunt bijvoorbeeld een fragment uitlichten of een samenvatting van je blogpost maken. Maak wel eerst een outline van je video. Vaak kun je tekst uit een blogpost namelijk niet 1-op-1 kopiëren naar een script, maar moet je zinnen herschrijven om ze geschikt te maken voor een video. Bovendien dwing je jezelf op deze manier de essentie uit je blogpost te halen. De aandachtsspanne van mensen wordt immers steeds korter. Je kunt een text motion video maken in bijvoorbeeld Lumen5 of InVideo.
8. Beantwoord vragen van je klanten in je posts
Een van de snelste én meest effectieve manieren om te starten met contentmarketing, is door de vragen van je klanten te beantwoorden in je content. Als één klant een bepaalde vraag heeft, dan kun je ervan uitgaan dat er meer mensen zijn met dezelfde vraag. Laat het antwoord dus niet in je mailbox zitten, maar maak er een post voor op LinkedIn van. LinkedIn is begonnen met het indexeren van posts in Google, dus binnenkort kunnen mensen jouw posts ook via Google terugvinden.
9. Herplaats content vanaf je profiel op je bedrijfspagina
Heb jij al een bedrijfspagina? Nee? Dan is het zeker slim om er eentje aan te maken. Een goed ingerichte bedrijfspagina draagt namelijk bij aan een professionelere uitstraling van je profiel. Pagina’s hebben echter niet zo’n groot bereik als profielen. Bovendien wil niet iedereen ze volgen. Mensen willen connecten met mensen, niet met logo’s. Het heeft dus niet zoveel zin om als zzp’er unieke content te maken voor je bedrijfspagina. Maar wat je wél kunt doen, is de beste content van je profiel herpubliceren op je pagina. Natuurlijk kun je ook af en toe een post op je bedrijfspagina plaatsen en deze vervolgens delen op je profiel.
10. Neem je LinkedIn Live-video’s op en deel snippets eruit op je profiel
LinkedIn Live komt eraan! Live video’s zijn een fantastische manier om direct de interactie aan te gaan met je publiek. Er wordt veel waardevolle kennis gedeeld en de energie is doorgaans hoog. Dit is dan ook perfecte content om te hergebruiken. Je kunt er bijvoorbeeld een serie losse video’s van maken en elke week eentje delen op LinkedIn. Enerzijds haal je zo het maximale uit de tijd die je in je LinkedIn Live gestopt hebt, anderzijds enthousiasmeer je mensen op deze manier voor een volgende LinkedIn Live.
Tot slot
Content maken kost veel tijd, vooral als je op meerdere platformen actief bent. Gelukkig kun je je bestaande content heel eenvoudig recyclen en zo de ROI op je content vergroten. In deze blogpost gaf ik al een aantal tips om je content recyclebaar te maken. Wil je meer tips? Boek een (kostenloos) groeigesprek en ontdek hoe jij slim content kunt recyclen. Happy recycling!
2 Comments
Comments are closed.
Over Linkleads®: 100% LinkedIn specialist
Victor Huiting helpt ambitieuze ondernemers en sales professionals aan betere online zichtbaarheid en het aantrekken van meer betere klanten. Victor is de eigenaar van Linkleads en als een van de eerste in Nederland officieel LinkedIn gecertificeerd.
Sinds 2007 is hij actief op dit platform en 100% LinkedIn specialist. Inmiddels heeft hij honderden mensen getraind en geadviseerd over LinkedIn. Als LinkedIn-expert kent hij de fijne kneepjes van dit mooie social medium. Hij deelt deze inzichten graag met jou, zodat je kunt doen waar jij goed in bent.
Neem gerust contact met hem op: tel 030-80 80 454 of victor@linkleads.nl
Goede adviezen. Ik hergebruik content ook wel eens op social media. Ook slim om na te denken om af te wisselen in de vorm, zoals je zegt. Dus of iemand ruim de tijd heeft om iets te willen lezen of even snel tussendoor iets bekijkt.
Ik reageer op content maar te weinig op mensen die op mijn content reageren.