Zo schrijf je een ijzersterke kopregel voor je LinkedIn-profiel

15 april, 2024

Je kopregel, ook wel headline genoemd, is een van de belangrijkste onderdelen van je LinkedIn-profiel. Het is een van de eerste dingen die mensen van jou zien op LinkedIn. Met een sterke, opvallende kopregel verleid je hen je profiel te bezoeken. Daarnaast zorgt een goede kopregel ervoor dat je beter gevonden wordt door je ideale klant. Ik vertel je alles over de do's en don'ts.

Waar vind je de LinkedIn kopregel?

Allereerst: waar vind je die kopregel precies? Zoals je in onderstaande afbeelding ziet, staat je kopregel op je profiel, direct onder je naam. Zoals op mijn LinkedIn profiel:

Je kunt je kopregel aanpassen door op het potloodje rechts onder je banner te klikken.

LinkedIn kopregel Victor Huiting 2024
LinkedIn kopregel Ben Tiggelaar LinkLeads

Daarnaast zien mensen je headline boven jouw berichten in hun tijdlijn. En dat is natuurlijk de plek waar je mensen wilt verleiden door te klikken naar je profiel:

Dit voorbeeld laat zien waarom het belangrijk is om je kopregel liefst zo kort mogelijk te houden, en anders in ieder geval de belangrijkste informatie vooraan te zetten. Zo voorkom je dat essentiële informatie wegvalt.

Tip: als je nieuwe werkervaring toevoegt, staat automatisch het hokje ‘Update my headline’ aangevinkt. Vergeet dus niet het vinkje weg te halen voor je opslaat, anders ben je je oude LinkedIn kopregel kwijt.

Tijdwinst en meer waardevolle leads

Playbook

Wil je LinkedIn slim voor je laten werken? Je krijgt direct resultaat als je dit Playbook gebruikt. Houdt dit invulbare e-book bij de hand en zet deze effectieve methode consistent in. Het levert je tijdwinst én meer waardevolle leads op.

  • Vergroot jouw zichtbaarheid en wordt beter gevonden

  • Laat je netwerk groeien met relevante connecties

  • Onderstreep je expertstatus

  • Trek vaker betere klanten aan

Je steunt hiermee Stichting Bartimeus, zij helpen blinden en slechtzienden aan het leven dat bij hen past. 100% leven

Het maximale aantal tekens in je kopregel

Sinds juni 2020 kun je maximaal 220 tekens gebruiken in je kopregel. Voorheen waren dat er 120, dus je hebt er flink wat tekens bij gekregen.

Maar dat je 220 tekens kúnt gebruiken, wil nog niet zeggen dat je dit ook moet doen. Kijk kritisch of je al die tekens ook echt nodig hebt en probeer jezelf uit te dagen om in zo weinig mogelijk tekens een zo krachtig mogelijke boodschap neer te zetten.

Niet alle relevante keywords hoeven in je headline terug te komen, je kunt ze ook in je profiel verwerken. Door je headline to the point te houden, vergroot je de kans dat mensen ‘m ook echt lezen.

Zo schrijf je een sterke LinkedIn kopregel

Een goede headline maakt duidelijk wat je doet voor je klanten en bevat liefst ook nog een aantal keywords waarop jouw klanten zoeken als ze op zoek zijn naar jouw diensten.

‘Eigenaar bedrijf X’ is dus geen goede headline. Mensen zoeken hier niet op en het is niet onderscheidend. Bovendien weet iemand die dit leest nog steeds niet wat jij voor hem kunt betekenen. Zie je kopregel dus als een mini elevator pitch.
De XYZ-formule die je hiervoor kunt gebruiken is:

Ik help [doelgroep X] met [middel Y] aan [resultaat Z]

Waarbij je middel en resultaat eventueel nog zou kunnen omdraaien. Een voorbeeld: ik help zzp’ers en MKB-ondernemers aan meer leads met LinkedIn

Deze headline maakt duidelijk wie ik help, hoe ik dat doe (met LinkedIn) en wat het resultaat is (meer leads). Eventueel kun je hier nog wat keywords aan toevoegen, bijvoorbeeld:

Ik help ondernemers en sales profs aan meer zichtbaarheid en leads met LinkedIn | LinkedIn-expert | LinkedIn-trainer

Je kunt er ook voor kiezen iets persoonlijks aan je kopregel toe te voegen, dat ook iets zegt over jouw professionele kwaliteiten. Ben je bijvoorbeeld marathonloper? Voeg het zeker toe, want je roept meteen het beeld op dat je een doorzetter bent.

Maar denk ook aan belangrijke prijzen of awards in je branche. Als je bijvoorbeeld door Springest bent verkozen tot beste opleider in je vakgebied, is het zeker slim om dit in je headline te zetten.

Tip: verplaats je bij het schrijven van je headline in je ideale klant. Welke informatie heeft hij nodig om te bepalen of jouw profiel de moeite van een bezoekje waard is? Schrijf dus niet op wat jij wilt vertellen, maar wat je klant wil weten en gebruik keywords die de klant ook gebruikt.

Bonustip: kies niet voor de eerste de beste kopregel die je te binnen schiet, maar schrijf verschillende varianten op. Wedden dat er een kopregel tussen zit die veel beter blijkt te zijn dan je eerste ingeving? Het aanpassen van je LinkedIn headline komt altijd voorbij tijdens LinkedIn trainingen, daar help ik je goed bij.

Verschillende typen LinkedIn kopregels

De bovenstaande tips zijn vooral relevant als je op zoek bent naar meer klanten via LinkedIn. Maar wat als dat niet je voornaamste doel is? Dan kun je ook voor een ander type headline kiezen of verschillende typen headlines met elkaar combineren.

Mijn collega Melonie Dodaro onderscheidt de volgende 4 typen headlines:

1. Client-centric

LinkedIn kopregel Victor Huiting 2024

Dit is het soort headline dat we hierboven besproken hebben: hierin focus je op het probleem dat je voor de klant oplost.

2. Ego-centric

Voor dit type headline kun je kiezen als je bijvoorbeeld een influencer of anderszins publieke persoon bent. Dit soort headlines zie je vooral in Amerikaanse profielen. Zouden wij Hollanders te bescheiden zijn hiervoor?

Dorie Clark LinkedIn kopregel

Dorie Clark legt in haar headline volledig de focus op de ‘accomplishments’ die ze behaald heeft.

3. Mission-centric

Dit type headline is heel geschikt als je een belangrijke missie hebt. Boyan Slat heeft in zijn headline staan dat hij founder en CEO is bij The Ocean Cleanup:

Boyan Slat LinkedIn kopregel

In dit geval doet The Ocean Cleanup bij veel mensen wel een belletje rinkelen, maar Boyan had er ook voor kunnen kiezen om te focussen op zijn missie: ‘On a mission to remove all plastic from the ocean’. Dat spreekt toch veel meer tot de verbeelding?

4. Keyword-centric

Kies voor dit type headline als je een skill hebt waar mensen vaak naar zoeken op LinkedIn (deze kun je prima combineren met het eerste type).

Onthoud bij het kiezen van keywords dat mensen via Google anders zoeken dan via LinkedIn. Via Google zoeken ze bijvoorbeeld op ‘hulp bij LinkedIn-profiel’, terwijl ze op LinkedIn meer naar functiebenamingen en skills zoeken, bijvoorbeeld ‘LinkedIn-expert’.

Mijn Britse collega John Espirian heeft weer een iets andere aanpak. Hij adviseert om je headline te verdelen in de volgende 3 onderdelen:

  • interesting: kom snel tot de kern van je aanbod, op een manier die de aandacht trekt
  • informative: voeg keywords + aanvullende informatie toe
  • intriguing: voeg iets afwijkends toe, een conversation starter (‘marathonloper’ zou een echte conversation starter zijn)

Toegepast op zijn eigen profiel ziet dat er zo uit:

John Espirian LinkedIn kopregel

Zo mis je geen kans meer

Laat jij duizenden euro’s omzet liggen op LinkedIn?

Ontdek je groeikansen in een kosteloos LinkedIn Groeigesprek.
Er zijn max. 2 gesprekken per maand beschikbaar, vol = vol.
Videocall van 30 minuten.

Voorbeelden van sterke LinkedIn kopregels

Nu je weet hoe je een sterke kopregel schrijft, ben je vast benieuwd hoe anderen dit hebben aangepakt. Via een LinkedIn post vroeg ik mijn volgers om voorbeelden van kopregels die meteen de aandacht trekken. Hieronder vind je een selectie uit de reacties.

Japke d. Bouma

Niks ‘ik help jou…’. Journalist Japke-D. Bouma is een goeroe, rockstar en kantooramazone, and she knows it

Tessa Faber

Tessa Faber omschrijft duidelijk wie ze waarmee helpt, ze heeft keywords verwerkt waar haar klanten op zoeken (loopbaancoach) en geeft iets weg over hóé ze haar klanten helpt (HART-werkende).

Hans Andriessen LinkedIn kopregel

Bij de headline van Hans Andriessen moet je even twee keer knipperen. Een loodgieter die iets met bewustzijn doet? Dat is een verrassende combinatie. En hoppa, je hebt doorgeklikt naar zijn profiel.

Kitty Kilian LinkedIn kopregel

Blogtrainer Kitty Kilian van de Blogacademie is een meester in show, don’t tell. Dat blijkt ook uit haar ijzersterke headline. Al zou ze hem liever ‘profielregel’ noemen. Ze vertelt niet dat ze er geen doekjes om windt, ze gebruikt een metafoor die dat onomstotelijk duidelijk maakt: delicaat als een handgranaat. Bij haar leer je verbluffend goed bloggen zonder flauwekul.

Anita van Den Bosch-De Gier

Anita van den Bosch-de Gier is niet zomaar een jurist, maar een jurist die haar documenten in begrijpelijke taal opstelt. Daar moeten we meer van weten!

Marleen Bekker

Marleen Bekker trekt de aandacht met ‘handelt in humor’. In de rest van haar headline vertelt ze in welke rollen ze humor toepast.

Jos Felix

Cijfertjes saai? Niet bij Jos Felix. Als hij op een feestje vertelt dat hij accountant is lopen mensen door. Maar als ‘financieel cabaretier’ heeft hij meteen de lachers op zijn hand.

Tot slot

Veel ondernemers vinden het schrijven van een pakkende headline een van de moeilijkste dingen aan het optimaliseren van hun profiel. Hopelijk heb ik je met deze tips een eind op weg kunnen helpen.

Kan je hulp gebruiken voor het verbeteren van je LinkedIn-profiel? Laat mij je helpen, In korte tijd is jouw profiel concreet, compleet en klantgericht opgesteld. Of kijk eens naar de (incompany) trainingsmogelijkheden, 1-op-1 of voor teams. Zo word je zichtbaarder en trek je meer betere klanten aan die echt bij je passen. Contact mij en je mist geen enkele lead meer.

Ben je benieuwd of jouw headline er voldoende uitspringt? Deel hem dan, stuur mij een appje via de pop-up of een LinkedIn bericht en je ontvangt snel mijn eerlijke feedback.

Zo schrijf je een ijzersterke kopregel voor je LinkedIn-profiel

15 april, 2024

Je kopregel, ook wel headline genoemd, is een van de belangrijkste onderdelen van je LinkedIn-profiel. Het is een van de eerste dingen die mensen van jou zien op LinkedIn. Met een sterke, opvallende kopregel verleid je hen je profiel te bezoeken. Daarnaast zorgt een goede kopregel ervoor dat je beter gevonden wordt door je ideale klant. Ik vertel je alles over de do's en don'ts.

Waar vind je de LinkedIn kopregel?

Allereerst: waar vind je die kopregel precies? Zoals je in onderstaande afbeelding ziet, staat je kopregel op je profiel, direct onder je naam. Zoals op mijn LinkedIn profiel:

Je kunt je kopregel aanpassen door op het potloodje rechts onder je banner te klikken.

LinkedIn kopregel Victor Huiting 2024
LinkedIn kopregel Ben Tiggelaar LinkLeads

Daarnaast zien mensen je headline boven jouw berichten in hun tijdlijn. En dat is natuurlijk de plek waar je mensen wilt verleiden door te klikken naar je profiel:

Dit voorbeeld laat zien waarom het belangrijk is om je kopregel liefst zo kort mogelijk te houden, en anders in ieder geval de belangrijkste informatie vooraan te zetten. Zo voorkom je dat essentiële informatie wegvalt.

Tip: als je nieuwe werkervaring toevoegt, staat automatisch het hokje ‘Update my headline’ aangevinkt. Vergeet dus niet het vinkje weg te halen voor je opslaat, anders ben je je oude LinkedIn kopregel kwijt.

Tijdwinst en meer waardevolle leads

Playbook

Wil je LinkedIn slim voor je laten werken? Je krijgt direct resultaat als je dit Playbook gebruikt. Houdt dit invulbare e-book bij de hand en zet deze effectieve methode consistent in. Het levert je tijdwinst én meer waardevolle leads op.

  • Vergroot jouw zichtbaarheid en wordt beter gevonden

  • Laat je netwerk groeien met relevante connecties

  • Onderstreep je expertstatus

  • Trek vaker betere klanten aan

Je steunt hiermee Stichting Bartimeus, zij helpen blinden en slechtzienden aan het leven dat bij hen past. 100% leven

Het maximale aantal tekens in je kopregel

Sinds juni 2020 kun je maximaal 220 tekens gebruiken in je kopregel. Voorheen waren dat er 120, dus je hebt er flink wat tekens bij gekregen.

Maar dat je 220 tekens kúnt gebruiken, wil nog niet zeggen dat je dit ook moet doen. Kijk kritisch of je al die tekens ook echt nodig hebt en probeer jezelf uit te dagen om in zo weinig mogelijk tekens een zo krachtig mogelijke boodschap neer te zetten.

Niet alle relevante keywords hoeven in je headline terug te komen, je kunt ze ook in je profiel verwerken. Door je headline to the point te houden, vergroot je de kans dat mensen ‘m ook echt lezen.

Zo schrijf je een sterke LinkedIn kopregel

Een goede headline maakt duidelijk wat je doet voor je klanten en bevat liefst ook nog een aantal keywords waarop jouw klanten zoeken als ze op zoek zijn naar jouw diensten.

‘Eigenaar bedrijf X’ is dus geen goede headline. Mensen zoeken hier niet op en het is niet onderscheidend. Bovendien weet iemand die dit leest nog steeds niet wat jij voor hem kunt betekenen. Zie je kopregel dus als een mini elevator pitch.
De XYZ-formule die je hiervoor kunt gebruiken is:

Ik help [doelgroep X] met [middel Y] aan [resultaat Z]

Waarbij je middel en resultaat eventueel nog zou kunnen omdraaien. Een voorbeeld: ik help zzp’ers en MKB-ondernemers aan meer leads met LinkedIn

Deze headline maakt duidelijk wie ik help, hoe ik dat doe (met LinkedIn) en wat het resultaat is (meer leads). Eventueel kun je hier nog wat keywords aan toevoegen, bijvoorbeeld:

Ik help ondernemers en sales profs aan meer zichtbaarheid en leads met LinkedIn | LinkedIn-expert | LinkedIn-trainer

Je kunt er ook voor kiezen iets persoonlijks aan je kopregel toe te voegen, dat ook iets zegt over jouw professionele kwaliteiten. Ben je bijvoorbeeld marathonloper? Voeg het zeker toe, want je roept meteen het beeld op dat je een doorzetter bent.

Maar denk ook aan belangrijke prijzen of awards in je branche. Als je bijvoorbeeld door Springest bent verkozen tot beste opleider in je vakgebied, is het zeker slim om dit in je headline te zetten.

Tip: verplaats je bij het schrijven van je headline in je ideale klant. Welke informatie heeft hij nodig om te bepalen of jouw profiel de moeite van een bezoekje waard is? Schrijf dus niet op wat jij wilt vertellen, maar wat je klant wil weten en gebruik keywords die de klant ook gebruikt.

Bonustip: kies niet voor de eerste de beste kopregel die je te binnen schiet, maar schrijf verschillende varianten op. Wedden dat er een kopregel tussen zit die veel beter blijkt te zijn dan je eerste ingeving? Het aanpassen van je LinkedIn headline komt altijd voorbij tijdens LinkedIn trainingen, daar help ik je goed bij.

Verschillende typen LinkedIn kopregels

De bovenstaande tips zijn vooral relevant als je op zoek bent naar meer klanten via LinkedIn. Maar wat als dat niet je voornaamste doel is? Dan kun je ook voor een ander type headline kiezen of verschillende typen headlines met elkaar combineren.

Mijn collega Melonie Dodaro onderscheidt de volgende 4 typen headlines:

1. Client-centric

LinkedIn kopregel Victor Huiting 2024

Dit is het soort headline dat we hierboven besproken hebben: hierin focus je op het probleem dat je voor de klant oplost.

2. Ego-centric

Voor dit type headline kun je kiezen als je bijvoorbeeld een influencer of anderszins publieke persoon bent. Dit soort headlines zie je vooral in Amerikaanse profielen. Zouden wij Hollanders te bescheiden zijn hiervoor?

Dorie Clark LinkedIn kopregel

Dorie Clark legt in haar headline volledig de focus op de ‘accomplishments’ die ze behaald heeft.

3. Mission-centric

Dit type headline is heel geschikt als je een belangrijke missie hebt. Boyan Slat heeft in zijn headline staan dat hij founder en CEO is bij The Ocean Cleanup:

Boyan Slat LinkedIn kopregel

In dit geval doet The Ocean Cleanup bij veel mensen wel een belletje rinkelen, maar Boyan had er ook voor kunnen kiezen om te focussen op zijn missie: ‘On a mission to remove all plastic from the ocean’. Dat spreekt toch veel meer tot de verbeelding?

4. Keyword-centric

Kies voor dit type headline als je een skill hebt waar mensen vaak naar zoeken op LinkedIn (deze kun je prima combineren met het eerste type).

Onthoud bij het kiezen van keywords dat mensen via Google anders zoeken dan via LinkedIn. Via Google zoeken ze bijvoorbeeld op ‘hulp bij LinkedIn-profiel’, terwijl ze op LinkedIn meer naar functiebenamingen en skills zoeken, bijvoorbeeld ‘LinkedIn-expert’.

Mijn Britse collega John Espirian heeft weer een iets andere aanpak. Hij adviseert om je headline te verdelen in de volgende 3 onderdelen:

  • interesting: kom snel tot de kern van je aanbod, op een manier die de aandacht trekt
  • informative: voeg keywords + aanvullende informatie toe
  • intriguing: voeg iets afwijkends toe, een conversation starter (‘marathonloper’ zou een echte conversation starter zijn)

Toegepast op zijn eigen profiel ziet dat er zo uit:

John Espirian LinkedIn kopregel

Zo mis je geen kans meer

Laat jij duizenden euro’s omzet liggen op LinkedIn?

Ontdek je groeikansen in een kosteloos LinkedIn Groeigesprek.
Er zijn max. 2 gesprekken per maand beschikbaar, vol = vol.
Videocall van 30 minuten.

Voorbeelden van sterke LinkedIn kopregels

Nu je weet hoe je een sterke kopregel schrijft, ben je vast benieuwd hoe anderen dit hebben aangepakt. Via een LinkedIn post vroeg ik mijn volgers om voorbeelden van kopregels die meteen de aandacht trekken. Hieronder vind je een selectie uit de reacties.

Japke d. Bouma

Niks ‘ik help jou…’. Journalist Japke-D. Bouma is een goeroe, rockstar en kantooramazone, and she knows it

Tessa Faber

Tessa Faber omschrijft duidelijk wie ze waarmee helpt, ze heeft keywords verwerkt waar haar klanten op zoeken (loopbaancoach) en geeft iets weg over hóé ze haar klanten helpt (HART-werkende).

Hans Andriessen LinkedIn kopregel

Bij de headline van Hans Andriessen moet je even twee keer knipperen. Een loodgieter die iets met bewustzijn doet? Dat is een verrassende combinatie. En hoppa, je hebt doorgeklikt naar zijn profiel.

Kitty Kilian LinkedIn kopregel

Blogtrainer Kitty Kilian van de Blogacademie is een meester in show, don’t tell. Dat blijkt ook uit haar ijzersterke headline. Al zou ze hem liever ‘profielregel’ noemen. Ze vertelt niet dat ze er geen doekjes om windt, ze gebruikt een metafoor die dat onomstotelijk duidelijk maakt: delicaat als een handgranaat. Bij haar leer je verbluffend goed bloggen zonder flauwekul.

Anita van Den Bosch-De Gier

Anita van den Bosch-de Gier is niet zomaar een jurist, maar een jurist die haar documenten in begrijpelijke taal opstelt. Daar moeten we meer van weten!

Marleen Bekker

Marleen Bekker trekt de aandacht met ‘handelt in humor’. In de rest van haar headline vertelt ze in welke rollen ze humor toepast.

Jos Felix

Cijfertjes saai? Niet bij Jos Felix. Als hij op een feestje vertelt dat hij accountant is lopen mensen door. Maar als ‘financieel cabaretier’ heeft hij meteen de lachers op zijn hand.

Tot slot

Veel ondernemers vinden het schrijven van een pakkende headline een van de moeilijkste dingen aan het optimaliseren van hun profiel. Hopelijk heb ik je met deze tips een eind op weg kunnen helpen.

Kan je hulp gebruiken voor het verbeteren van je LinkedIn-profiel? Laat mij je helpen, In korte tijd is jouw profiel concreet, compleet en klantgericht opgesteld. Of kijk eens naar de (incompany) trainingsmogelijkheden, 1-op-1 of voor teams. Zo word je zichtbaarder en trek je meer betere klanten aan die echt bij je passen. Contact mij en je mist geen enkele lead meer.

Ben je benieuwd of jouw headline er voldoende uitspringt? Deel hem dan, stuur mij een appje via de pop-up of een LinkedIn bericht en je ontvangt snel mijn eerlijke feedback.

Deel dit bericht via jouw favoriete platform!

16 Comments

  1. 1c49766d658f4840f97097b1ec1d1f65?s=54&d=mm&r=g
    Nicole Orriëns 3 maart 2019 at 09:49

    Dank voor de informatie! Ik zou echt meer kunnen doen met LinkedIn denk ik, deze video’s maken het voor mij echt een stuk makkelijker. Ik ga er direct mee aan de gang.

  2. bc8bf5c4b53fb8459657225203d40234?s=54&d=mm&r=g
    Chicamoms 3 maart 2019 at 11:42

    Bedankt, ik ga hier snel mee aan de slag!

  3. 3e0553fbb1527eada134902c12b6021a?s=54&d=mm&r=g
    Janet 3 maart 2019 at 19:52

    Handig artikel, hier kan ik echt wat mee en ga het direct toepassen! Heb je nog meer handige video’s:-)

  4. 7b8d5d80f3c942ad362343cc3e94f60d?s=54&d=mm&r=g
    An 3 maart 2019 at 20:49

    Thanks. Interessant. Doet me eraan denken dat ik toch weer wat meer uit LinkedIn moet proberen halen.

  5. 304d7ab9727603bbae21c3150e184874?s=54&d=mm&r=g
    Wendy Schuchmann 3 maart 2019 at 22:46

    Dank voor het delen van je tips! Ik ga aan de slag met mijn kopregel, want daar kan ik meer mee laten zien dan ik nu doe.

    • 2bbc9e8079c2dd94933e414ae902b9d9?s=54&d=mm&r=g
      Victor Huiting 3 maart 2019 at 22:48

      Goed zo, succes Wendy. Contact mij gerust bij vragen, groet Victor.

  6. 50f1506298823a1cdec2446355e0a7cf?s=54&d=mm&r=g
    MC Kleuver 4 maart 2019 at 09:23

    Goed dat je hier een video over hebt gemaakt. Het is en blijft toch moeilijk om jezelf goed in the picture te zetten.

  7. c3cff2dfebc0445013c7c635c411ab5f?s=54&d=mm&r=g
    Cynthia 4 maart 2019 at 21:08

    Interessant! Ik ga nog even verder kijken op je site, je namelijk super waardevolle content!

  8. be4473cf99c1c7cb4267e653d5be07c8?s=54&d=mm&r=g
    Mandy 2 april 2019 at 19:46

    Leuk dat je hier een blog over geschreven hebt en fijn dat er een superhandige filmpje bij zit. Bedankt!

  9. 85102770133592b90afce7238888b2cd?s=54&d=mm&r=g
    Danielle 6 mei 2019 at 21:17

    Thanks voor de tips! Nooit geweten dat je kopregel zo waardevol is, ik ga mijn headline gelijk aanpassen!

  10. 33aedd59155a36e2b0e8c3abbc333a05?s=54&d=mm&r=g
    Laura | I scream beauty 5 juni 2019 at 14:23

    Handig dat je deze tips deelt! Daar hebben veel mensen vast wat aan!

    • 2bbc9e8079c2dd94933e414ae902b9d9?s=54&d=mm&r=g
      Victor Huiting 5 juni 2019 at 16:36

      Dank je Laura, ik hoop het ook:-)

  11. 517db1d184a0e8a13d8e5b6c8baacbfc?s=54&d=mm&r=g
    Melanie Hoogvliet 9 juni 2019 at 07:33

    Handige tip! ik denk dat heel veel mensen hier wat aan hebben.

  12. 4ebce813b0a3aeb031e468f42dfd52cd?s=54&d=mm&r=g
    Melissa 18 juni 2019 at 17:28

    Handig! Die combi van video en geschreven tekst is echt super.

    • 2bbc9e8079c2dd94933e414ae902b9d9?s=54&d=mm&r=g
      Victor Huiting 26 juni 2019 at 17:07

      Bedankt, dat motiveert mij om alleen nog maar meer video’s te maken en vooral werk te maken van mijn LinkedIn kopregel. Bedankt Victor!

  13. d346ad64864683707d148e5c75d7a241?s=54&d=mm&r=g
    Carla Kersten 29 september 2021 at 09:39

    Leuk blog met handige tips

Comments are closed.

Over Linkleads: 100% LinkedIn specialist

Victor Huiting helpt ambitieuze ondernemers en sales professionals aan betere online zichtbaarheid en het aantrekken van meer betere klanten. Victor is de eigenaar van Linkleads en als een van de eerste in Nederland officieel LinkedIn gecertificeerd.

Sinds 2007 is hij actief op dit platform en 100% LinkedIn specialist. Inmiddels heeft hij honderden mensen getraind en geadviseerd over LinkedIn. Als LinkedIn-expert kent hij de fijne kneepjes van dit mooie social medium. Hij deelt deze inzichten graag met jou, zodat je kunt doen waar jij goed in bent.

Neem gerust contact met hem op: tel 030-80 80 454 of victor@linkleads.nl